torsdag 15 december 2011

ganska tomt härinne

Jag vet. Men jag är bara sååå trött just nu. Ola sover inte så bra nätterna just nu, tror han är inne i någon utvecklingsperiod. Minns att Arvid också sov dåligt precis när han höll på att lära sig gå. Jag kämpar på med min sista hemtenta. Det handlar om organisationsteori och det är inte helt lätt när man sover alldeles för lite om nätterna. men jag gör mitt bästa och tentan ska inte in förrän 9 januari så det löser sig väl.
Bortsett från störd nattsömn kommer tröttheten också från oron för Arvid som forstsätter att äta extremt dåligt och dessutom inte verkar må så bra. Han drabbs av "trötthetsattacker" och visar en del andra konstiga symtom som morgonkräkningar och huvudvärk. Vi har kontakt med vårdcentralen och håller på att utreda om det är något som är fel. Usch vad denna mammaoro suger kraft! Mina små, fina, underbara pojkar- jag vill bara att de ska vara friska, pigga och glada. Glada är det iaf (nästan) hela tiden.

Den mörka årstiden och det skoningslöst tråkiga vädret gör väl även det sitt till tröttheten. MEN alldeles snart är det jul och då ska vi vara på landet och myyysa läänge. Det längtar jag efter. God mat och mys med de man älskar samt naturen och tystheten!

Ska försöka slänga in lite bilder här snart ikväll eller troligen imorgon.

Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida