måndag 7 november 2011

Ganska mycket blää

Jag har som sagt ägnat sinnesmycket tid åt pluggande sista veckan. Det var ändå superhärligt att vara på landet!
 Förövrigt är det mycket som känns blää just nu. Vi måste köpa 4 nya vinterdäck, diskmaskinen gick sönder idag, mina csn-pengar har kommit in på fel konto, vi är förkylda alla fyra och jag har massor att göra! Usch och fy. Är trött som en liten apa och halv sex på torsdag morgon ska vi till Borås igen och jag ska examinera lite. Idag har jag jobbat på dagis och ska pga diverse passbyten göra det även på onsdag. Stress är veckans temaord.

2 kommentarer:

Klockan 8 november 2011 kl. 09:11 , Anonymous Anonym sa...

Väkommen i klubben (ja, inte stressen, men evighetsförkylningar och saker som går sönder). November suger verkligen!

//Petra

 
Klockan 8 november 2011 kl. 20:32 , Blogger Ellen sa...

usch ja! Hata november!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida