onsdag 26 oktober 2011

sömnbristkoma

åååå så trött jag är. Minsta mister O har de senaste nätterna vaknat kring fyratiden och tyckt att det varit morgon. Det är inte roligt att ha en 8 månaders bebis som klättrar upp på ens huvud, hoppar, klappar händerna och säger "dadadadadaaaa" kl 04.25 typ.
Aaaa huvudvärk är kvällens temaord. Idag har jag skurit ner på hans dagssömn rejält så hoppas han sover bättre inatt. Hoppas VERKLIGEN det för imorgon har jag världens stressigaste dag.

Nu kollar jag på rosabandet-galan som sänds härifrån stan i år. Sen blir det sävklart "Bron" en serie som verkligen blir bättre och bättre för varje avsnitt, sen dusch och, förhoppningsvis ostörd, sömn.

3 kommentarer:

Klockan 30 oktober 2011 kl. 21:52 , Anonymous Nora sa...

ändå ganska mysigt när han klättrar upp på huvudet och klappar händerna <3

 
Klockan 31 oktober 2011 kl. 15:23 , Blogger Ellen sa...

jag kan lämna in honom till dig om det sker den natten du är i Malex :-)

 
Klockan 1 november 2011 kl. 18:34 , Anonymous Nora sa...

hihi ja :) gosigt det ska bli!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida